Follow RomanianPortal on Twitter       
Rezultate 1 la 8 din 8

Subiect: caut job ca mecanic moto

Data înscrierii
    25.07.2017
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0

Implicit caut job ca mecanic moto

caut si eu job ca mecanic moto in Sua,singurul incovenient este ca sunt in Romania!
    Am vreo sansa sa gasesc ceva :(

Data înscrierii
    31.12.2004
    Locație
    Canada, Deux-Montagnes
    Posturi
    2.333
    Putere Rep
    30

Implicit

Cum sa nu? E floare la ureche! De mult asteapta americanii mecanici auto din Romania.
    Despite that it is written on the signpost "Do not pick-up the flowers" it is useless against the wind that does not know to read. (Hindu Poem)

Data înscrierii
    25.07.2017
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0

Implicit salut.

Citat Postat în original de christianT Vezi post
    Cum sa nu? E floare la ureche! De mult asteapta americanii mecanici auto din Romania.
    salut am intrebat ,si sunt mecanic de motociclete la reprezentanta Kawasaki in Bucuresti.si nu cred ca ai de ce sa fii rautacios

Data înscrierii
    25.07.2017
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0

Implicit

si oricum sunt novice in ceea ce tine de SUA.

Data înscrierii
    25.07.2017
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0

Implicit

si fac treaba asta de 12 ani ,pur si simplu imi doresc ceva mai bun

Data înscrierii
    26.08.2005
    Locație
    United States
    Posturi
    8.351
    Putere Rep
    42

Implicit

Citat Postat în original de gabriel radu Vezi post
    salut am intrebat ,si sunt mecanic de motociclete la reprezentanta Kawasaki in Bucuresti.si nu cred ca ai de ce sa fii rautacios
    Radu,
    christianT pare a fi cam ironic dar in realitate nu este! Are oarecum dreptate dar putea formula altfel raspunsul pentru tine.

Cu riscul ca o sa te dezamagesc, in realitate nu ai sanse sa obti un job legal de mecanic nici in US sau CA, mai ales ca nu ai rude/prieteni si mai ales un statut legal.