Follow RomanianPortal on Twitter       
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 27

Subiect: Informatii emigrare Australia

Data înscrierii
    13.06.2010
    Locație
    Romania
    Posturi
    1
    Putere Rep
    0

Red face Informatii emigrare Australia

Buna ! As vrea sa emigrez cu familia in Australia. Sunt asistenta medicala cu scoala sanitara postliceala. Se recunoaste diploma din Romania ? Cum ati inceput voi procedura de emigrare ? Va rog sa ma ajutati. Multumesc.
    Ultima modificare făcută de sorin; 11.07.2010 la 14:25. Motiv: schimbat din "Australia" in "Informatii emigrare Australia". Titlurile de un cuvant nu sunt sugestive

Data înscrierii
    23.11.2009
    Locație
    South of you
    Posturi
    17
    Putere Rep
    0

Implicit

Laura,
    Nu se echivaleaza. Va trebui sa faci un curs care, daca sti limba Engleza bine, va fi foarte usor.
    Chestiunea este ca acest curs dureaza relativ mult (cred ca luni), cum iti vei castiga existenta in acest timp?
    Cu stima!
    A point is that which has no part.

Data înscrierii
    04.07.2010
    Posturi
    4
    Putere Rep
    0

Implicit Doresc sa imigrez cu familia. Please heeelp!

Buna seara,
    ma numesc Adrian Visan, am 37 de ani, casatorit, proaspat tatic si doresc din tot sufletul sa imigrez din "paradisul" acesta de tara numita Romania. Sunt absolvent de Politehnica Bucuresti si sotia de "Finante si banci". Cu engleza stam binisor. Va rog sa imi spuneti ce sanse am avea si eventual ce pasi ar trebui sa urmam. Multumim mult!!!!

Data înscrierii
    17.04.2006
    Posturi
    273
    Putere Rep
    18

Implicit

Primii pasi aici
    http://www.immi.gov.au/