Follow RomanianPortal on Twitter       
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 23

Subiect: hello friends

Data înscrierii
    27.06.2005
    Locație
    Saint Pierre
    Posturi
    32
    Putere Rep
    0

Implicit

Salut tuturor! Imi place sa am prieteni si acesta a fost motivul inscrierii mele la acest forum.

Sunt o fericita sotie si mamica a doi copii carora doresc sa le ofer un viitor mai bun. Daca se poate as dori sa emigrez impreuna cu toata familia in Canada.

Am 35 de ani, iar sotul meu 31. Copiii nostri, au 7 respectiv 6 ani. Am absolvit colegiul Universitar de Institutori specializarea Invatamant primar. Actualmente lucrez ca secretara cu o vechime de 3 ani in aceasta pofesie dar in campul muncii am o vechime de 17 ani. Sotul este tehnician electronist.

Va rog sa ma ajutati cu o evaluare a sanselor mele de emigrare in Canada. Multe si sincere multumiri.

Data înscrierii
    22.01.2005
    Locație
    Canada
    Posturi
    102
    Putere Rep
    15

Implicit

Doamna,

Ca sa va pot face o evaluare gratuita va rog sa completati forma on line de la www.carointernationalimmigration.ca
    sau, sa trimiteti resume-ul dvs. si al sotului dvs. continind informatii detaliate pe adresa roxana@carointernationimmigration.ca

Regards,

Data înscrierii
    27.02.2005
    Locație
    Canada
    Posturi
    607
    Putere Rep
    15

Implicit

Anaroxi,scrie te rog daca sotul tau are facultate,varsta lui,nivelul la limba franceza si engleza al vostru si daca aveti un prieten sau vreo ruda in Quebec.Numai asa se poate face un calcul al punctajului real,sau daca vrei sa-ti faci un calcul singura o poti face la adresa ptr. evaluare pe care o gasesti in Procedura emigrare in Quebec pas cu pas

Bine ai venit si mult noroc!
    Mandria si prostia....

Data înscrierii
    07.05.2005
    Posturi
    5.449
    Putere Rep
    29

Implicit

CEAU ANAROXI SI BAFTA !

Timpul este de-o generozitate misterioasa.

Data înscrierii
    27.06.2005
    Locație