Follow RomanianPortal on Twitter       
Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: ajutati-ne

Data înscrierii
    06.06.2005
    Locație
    Romania
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0

Implicit

sunt absolventa a facultatii de fizica, sunt inginer fizician dar ca vechime am 3 ani in invatamint si un an ca inginer operator date

sotul este absolvent al facultatii de sport si are 5 ani vechime in invatamint

intrebare?:

1) cine considerati ca trebuie sa fie aplicantul principal?

1) ce vechime se considera pt. mine avind in vedere ca nu am lucrat deloc ca inginer fizician?

Data înscrierii
    09.12.2003
    Locație
    Chicago & Constanta
    Posturi
    13.508
    Putere Rep
    10

Implicit

Roxa sau Ovex iti pot raspunde la aceasta intrebare. Poti sa astepti pana iti vor raspunde, sau sa le trimiti email sau PM. [img]smileys/smiley2.gif[/img]

Data înscrierii
    27.02.2005
    Locație
    Canada
    Posturi
    607
    Putere Rep
    15

Implicit

Un raspuns exact se poate da doar daca mentionati exact:studiile(cati ani de facult.),varsta,nivel limba(franceza si engleza)ptr.fiecare in parte,copii,prieteni(rude) in Quebec.

Off topic:imi cer scuze daca am dezamagit dar am pus prea mult suflet.

Enia astept informatiile de la tine

Data înscrierii
    09.12.2003
    Locație
    Chicago & Constanta
    Posturi
    13.508
    Putere Rep
    10

Implicit

Ovex, ma bucur ca ai revenit. [img]smileys/smiley1.gif[/img]Multa lume poate beneficia de experienta ta si multi au sa-ti multumeasca pentru ajutorul acordat.

Data înscrierii
    27.02.2005
    Locație
    Canada
    Posturi
    607
    Putere Rep
    15

Implicit

Citat Postat în original de sorin
    Ovex, ma bucur ca ai revenit. [img]smileys/smiley1.gif[/img]Multa lume poate beneficia de experienta ta si multi au sa-ti multumeasca pentru ajutorul acordat.