Follow RomanianPortal on Twitter       
Rezultate 1 la 8 din 8

Subiect: Cum pot veni din Canada in USA?

Data înscrierii
    09.09.2006
    Locație
    Canada
    Posturi
    11
    Putere Rep
    0

Implicit

Buna!

Sunt student in electrical engineering in Canada si as dori sa ma mut in statele unite.

Vreau sa stiu ce trebuie sa fac ca sa obtin o viza de lucru H1B? sa gasesc o firma care m-ar angaja?

De asemenea as vrea sa stiu dintre electrical,civil,environmental sau building engineering, care este cel mai cautat. Ce fel de ingineri se cauta mai mult in America sau cu care diploma as avea mai multe sanse sa obtin o viza de lucru?

Data înscrierii
    18.04.2006
    Locație
    Canada, Toronto
    Posturi
    4.438
    Putere Rep
    39

Implicit

buna dennis,

daca esti cetatean canadian poti merge oricand in US, nu-ti trebuie vizasi poti aplica pt job uri de acolo. Sau poti aplica din Canada,online pe website urile de specialitate sau chiar anunturi publicate in ziare din US. Totul e sa fie interesati angajatorii de tine si de acolo totul se poate rezolva. [img]smileys/smiley1.gif[/img]

sa vedem ce zic cei care sunt mai in cunostinta de cauza la vize pt US, poate ma insel eu..

de ce vrei sa mergi neaparat in State?(e doar o curiozitate, nu trebuie sa-mi raspunzi neaparat)

Data înscrierii
    16.12.2007
    Locație
    US
    Posturi
    134
    Putere Rep
    12

Implicit

fifi, nu e chiar asa cum spui.

doar ca pentru cetateni canadieni viza nu e H1B, ci TN - care cred eu ca e mai usor de obtinut. Adica... poate nu e loterie, cum e mai nou la H1 [img]smileys/smiley4.gif[/img].

Data înscrierii
    16.01.2007
    Locație
    United States
    Posturi
    2.127
    Putere Rep
    15

Implicit