PDA

View Full Version : temporary resident visa

Oana S
03-04-2008, 09:23 AM
Salut tuturor,

Am fost acceptata ca delegat la Congresul Mondial al tinerilor ce se va desfasura in Quebec in August 2008; sunt studenta in anul 2 si am 20 ani. Consultand site-ul ambasadei Canadei, am vazut ca trebuie depuse o serie de documente care sa ateste faptul ca ma pot intretine pe perioada sederii in Canada ( 10 zile in cazul meu) si ca ma voi intoarce in tara.

Printre altele, extrasul de cont este necesar; avand in vedere ca sunt studenta si nu am o slujba, e ok daca le furnizez extrase de cont ale parintilor mei siactele de propietate ale locuintei ? Banuiesc ca un avantaj ar putea constutuie faptul ca sunt studenta aici, ca am lucrarea de licenta anul viitor si trebuie sa o pregatesc, ca sunt legata defamilie, ca sunt implicata in proiectacademice si nu numai in tara.

In esenta intrebarea cea mai importanta se refera la extrasul de cont, dc e in regula sa le prezint pe cele ale parintilor. As aprecia experiente asemanatora, poate de la participanti la alte congrese, conferinte de scurta durata in Canada.

Multumesc si numai bine,

Oana

light
03-04-2008, 12:11 PM
Oana, nu locuiesc in Canada, dar cred ca ceea ce ai presupus tu e adevarat. Desigur parintii te intretin, deci e vorba de posibilitatea lor de a acoperi si cheltuiala asta. In plus, ai o invitatie oficiala. Felicitari pt realizari, bine ai venit pe forum si succes in continuare.

PS. Trebuie sa apara cineva din Canada care-ti va da mai multe amanunte.

fifi
03-06-2008, 12:23 PM