PDA

Arată versiune întreagă : cum fac?

tigrutzu31
28.08.2007, 10:12
Sunt un profesor de religie prost platit cum de altfel sunt toti profesorii platiti. O persoana din Canada s-a oferit sa ma ajute cu un contract la firma lor cazare asigurata ..etc.Nu suntem rude. Nu stim cum sa facem, care ar fi metoda cea mai buna de a obtine viza...Multumesc din suflet.

fifi
29.08.2007, 00:22
tigrutzu31, asta e website-ul ce te intereseaza pe tine, http://www.cic.gc.ca/english/work/index.asp, aici gasesti tot ce te intereseaza pe tine si pe angajator.

multa bafta!

sabyn_a
01.09.2007, 00:20

sabyn_a
01.09.2007, 02:06
buna cine poate sa ma ajute si pe mie cu o informatie,asi vrea sa plec in canada cu fratele meu si fam lui ,dar am un handicam gr1 nu stiu daca mi se acorda viza avind in vedere ca nu pot sa am un servici acolo.Va rog daca stiti pe cineva care a plecat cu aceiasi situatie sa ma ajutati sau unde sa ma adresez.Va multumesc din suflet

sabyn_a
01.09.2007, 02:56
buna cine poate sa ma ajute si pe mie cu o informatie,asi vrea sa plec in canada cu fratele meu si fam lui ,dar am un handicam gr1 nu stiu daca mi se acorda viza avind in vedere ca nu pot sa am un servici acolo.Va rog daca stiti pe cineva care a plecat cu aceiasi situatie sa ma ajutati sau unde sa ma adresez.Va multumesc din suflet

fifi
01.09.2007, 03:38
sabyn_a, te referi sa te includa in dosarul lor de emigrare in Canada aplicand din Romania? daca da, va fii greu, ei va trebui saarate ca te pot intretine ca si pe un copil, asta in cazul in care tu chiar nu ai nici o perspectiva de a lucra vreodata si a te intretine. Daca e asa, imi pare rau sa-ti spun dar nu faci decat sa le ingreunezi mult procesarea dosarului si sansele lor de reusita. Se poate totusi rezolva dar e la risc in cazul in care ei dispun de o mare suma de bani si nu au copii sau alte persoane dependente de ei.