View Full Version : SINGURA IN COLUMBUS AJUTORRRR
NATALIA24
03-23-2007, 03:09 PM
SALUT ,AM VENIT AICI IN IANUARIE SI SE PARE CA NU AM REUSIT SA CUNOSC MULTE PERSOANE.DE FAPT NU VORBESC ROMANA DECAT LA TELEFON SI AS DORII SA STIU DACA SUNT ROMANI IN COLUMBUS EU SUNT MAI EXACT INTR-O SUBURBIE IN DOWN TOWN COLUMBUS LA 15 MINUTE ,IN WESTERVILLE.POATE GASESC SI EU PE CINEVA CU CARE SA MA INTALNESC SA VORBESC MACAR .STIU CA PAR DISPERATA DAR ......CAM ASA Esmileys/smiley9.gif
NATALIA24
03-23-2007, 04:18 PM
DA COLUMBUS OHAIO!!!smileys/smiley4.gif
Ok inainte sa apara vreun moderator pe aici , tasteaza cu litere mici
NATALIA24, nu mai fii asa disperata-uite, noi suntem noii tai prieteni.Daca nu sunt in OHAIO (cum zici tu)sunt aici pe net.
archie
03-25-2007, 09:26 AM
Sunt sute de romani in Columbus, poti incepe cu
http://www.romanian-portal.com/forum/forum_posts.asp?TID=367 (http://www.romanian-portal.com/forum/forum_posts.asp?TID=3670&PN=1) 0&PN=1
Daca esti la Otterbein, sunt cativa profesori romani acolo, poate nu au uitat sa vorbeasca romana!
mitch
03-25-2007, 04:56 PM
si eu stiu ca sunt romani destul de multi in ohio. odata mi-aduc aminte ca uitandu-ma aiurea prin yellow book am gasit un nume identic cu al meu. n-am sunat, dar si acum am sentimentul ca am pe "cineva",(asa ca o ruda indepartata) in columbus.smileys/smiley17.gif
un punct de plecare in cautarea romanilor din columbus sau imprejurimi ar putea fi sa postezi sau sa citesti topic-uri la sectiunea ohio din prezentul forum.
Pisoi
03-25-2007, 07:01 PM
Ok inainte sa apara vreun moderator pe aici , tasteaza cu litere mici smileys/smiley36.gif
NATALIA24, bine ai venit pe acest forumsmileys/smiley32.gif...da, claudiu are dreptatesmileys/smiley2.gif...scrie-ti comentariile cu litere micismileys/smiley1.gif...corespondenta pe net cu MAJUSCULE e ca si cum te-ai "rastii" la cinevasmileys/smiley18.gif