PDA

View Full Version : Caut slujba de profesor in LA

Dahlia Max
02-15-2005, 10:11 AM
Am si eu o intrebare: ce sanse as avea sa gasesc o slujba in domeniul invatamantului in Los Angeles ? Am master degree si PhD in stiinte socio-umane (mai precis filosofie). E vreun roman care lucreaza ca profesor sau cercetator in zona? Mi-ar prinde bine niste sfaturi. Multumesc

kiki
02-15-2005, 11:25 AM
Presupun ca ai Social Security number. Eu as zice sa-ti trimti CV-ul la o firma care pun pe piata substitute teachers si full-time teachers. Sotul meu e profesor asa ca o sa-l intreb unde gasesti firme sau organizatii de genul acesta.

Dahlia Max
02-19-2005, 03:59 AM
Multumesc kiki!. Orice link sau informatie imi sunt folositoare. Eu voi obtine SSN ul si Green Card-ul in iunie cand voi ajunge in SUA. Ce sanse sa lucrez ca profesor crezi ca as avea la inceput, pana cand incep sa vorbesc fluent? Engleza imi este foarte familiara, insa mai mult m-am documentat, am citit in engleza decat am vorbit. Te-as mai intreba ce examene de certificare ar trebui sa dau. Banuiesc ca difera in functie de specialitatea pe care o predai si statul unde vrei sa lucrezi. Apoi, diplomele de licenta, masterat, doctorat obtinute in Romania sunt recunoscute la ei?

kiki
02-19-2005, 10:54 AM
Uita-te pe "informatii diverse" sub topicul "Echivalarea diplomelor din
Romania" (sau ceva de genu). E topic postat de california69, un cuplu
cu care m-am intalnit si sunt sigura ca te-ar ajuta daca ai avea nevoie
cu mai multe informatii in privinta echivalarii. Sunt niste oameni
extraordinari, ai incredere!

La restul intrebarilor iti raspund cand se scoala sotul meu ca acum trage un pui de somn smileys/smiley2.gif

Dahlia Max
02-21-2005, 08:39 AM