PDA

Arată versiune întreagă : romani in orange country calif?

shara
10.08.2006, 02:43
salutare la toti,

ma poate ajuta cineva cu informatii despre cazari in california orange country? sau daca mai sunt studenti prin preajma?http://www.romanian-portal.com/forum/smileys/smiley19.gif

multumesc mult

shara
10.08.2006, 02:59
salutare,

vreau sa stiu daca mai sunt pe forum romani in california care m ar putea ajuta cu cateva informatii utile. am primit viza pentru studii si sunt interesata de preturile de cazare, sau daca pana la urma trebuie sa accept oferta universitatii.smileys/smiley19.gif

ps orice informatie despre studentii din california sunt pretioase pentru mine

multumesc mult

shara
10.08.2006, 08:08
ceau,

california69 te rog daca sunteti in calif de mai mult timp poate ma ajutati sa mi mai dati cateva sfaturi si informatii despre california.am si foarte multe intrebari asta in cazul in care aveti timp si pt minesmileys/smiley19.gif

eu tocmai am primit viza de studiipe universitatea dinfullerton si va trebui sa ajung in 3 saptamani.

multumesc

Pisoi
10.08.2006, 09:22
shara, Fullerton este cam la 70 mile(112 Km) de Carlsbadsmileys/smiley2.gifsi e putin probabil ca ei te pot ajuta cu ceva.

...cam ce te-ar interesa sa sti si ce sfaturi vrei sa primesti?smileys/smiley1.gif

mihaicioclei
10.08.2006, 09:37
shara,eu lucrez si stau cam la 15 minute de Fullerton....asa ca poti sa ma contactezi daca ai nevoie de ceva....smileys/smiley4.gif

shara
10.08.2006, 09:53
waw,

mi a mai trecut din disperare mihaicioclei, am si eu cateva nelamuriri,pot sa te deranjez?smileys/smiley19.gif

shara
10.08.2006, 10:03
mai esti aici mihaicioclei?

uffff ce scurta poate sa mi fie bucuriasmileys/smiley5.gif.

oricum iti las adresa mea de mail si poate ,daca ai putin timp si pt minemai corespondam, shara_miriam@yahoo.com.

multumesc si lui pisoi , ce nepoliticoasa am fost, care mi a raspuns.