PDA

Arată versiune întreagă : viza turistica?

silviana
02.08.2006, 08:17
ce fonduri tebuie sa am ca sa poot sa obtin o viza turistica sunt studenta la id si nu am cont in banca asacum ar treb dar vr sa ajung in canada in vizita la logdnic si am inteles ca asta e cea ma i usoara cale

ovex
02.08.2006, 11:45
http://www.romanian-portal.com/forum/forum_posts.asp?TID=419 (http://www.romanian-portal.com/forum/forum_posts.asp?TID=4192&PN=1) 2&PN=1

blu3eyes
03.08.2006, 03:32
Imi pare rau sa te dezamagesc dar si eu am fost in situatia ta...am aplicat pt viza de turist si m-au refuzat fara sa stea pe ganduri.Motivul?Ar fi faptul ca ei credeau ca as fi ramas acolo sa ma casatoresc cu el desi noi nu aveam o relatie la mom respectiv ,eram doar amici fosti colegi de generala nu ne mai vazuseram de 9 ani!!!!In legatura cu actele doveditoare pe care le aveam ca sa le arat ca am motive serioase sa ma intorc in tara , am avut act de proprietate a unui apartament cumparat cu 2 ani in urma sa aplic deci nu acum ca sa aiba motive sa declare ca l-am cumparat intentionat , aveam adeverinta de la locul de munca cu salariul specificat , salariu care era destul de mare in comparatie cu salariul mediu pe economie , concediu acordat , adeverinta ca sunt studenta in anul I la facultate la curs de zi!!!plus familie , prieteni etc..Nu am spus nici o minciuna la interviu , am raspuns sincer si raspicat , am sustinut interviul chiar in lb engleza , si d-ra de acolo mi-a inmanat refuzul spunand ca nu am raspuns sincer la intrebari si ca de fapt eu vreau sa raman acolo.

In final s-au rezolvat toate caci la 3 zile a venit el si ne-am si logodit si ne-am si casatorit....dar nu am motive sa mint mai ales acum , cand spun ca nu aveam nici un gand de casatorie si chiar dc imi propunea nu m-as fi casatorit acolo..nu acesta era idealul meu de nunta...undeva departe de casa fara nimeni drag mie , alaturi..

Asa ca imi cer scuze daca te-am dezamagit...pe mine ma dezamageste in continuare sistemul....