PDA

Arată versiune întreagă : recunoastere diploma

anachou80
22.05.2006, 13:15
BUNA...la toata lumea,

sunt medic veterinar,am absolvit facultatea la Timisoara...!acuma astept social security ...

va rog frumos daca stie cineva ce pasi trebuie urmati pt recunoasterea diplomei in SUA?

cu facultatea absolvita in Romania pot sa profesez aici ca asistent veterinar?

va multumesc

nkog
22.05.2006, 14:17
anachou80,

Uite aici pasii :

http://www.avma.org/education/ecfvg/default.asp (http://www.avma.org/education/ecfvg/default.asp)

Poti sa profesezi ca siasistent veterinarsi daca nu ai facultatesmileys/smiley1.gif. Asistentul veterinar e una, tehnicianul veterinar e alta. Cel din urma are nevoie de anumite cursuri/pregatire si de un Licence si ca urmare si plata/salarul e mai bun pentru "licensed veterinary technicians". Cerintele difera un pic de la stat la stat, dar in mare e cam acelasi lucru pentru tehnicieni.

Ca si Medic Veterinar, daca te grabesti si iti bagi toate actele, te inscrii in ECVFG program, iei cu brio TOEFL, treci NAVLE-ulsi te accepta una din Universitatile aprobate sa ofere ultimul an de clinica, si termini anul de evaluare clinica pina la sfirsitul lui Iulie 2007, atunci poti merge pe "sistemul vechi". Daca nu, anul de evaluare clinica care s-a oferit pina acum, pica din calcul, si va trebui sa iei CPE ( Clinical Proficiency Exam ), examen care, pentru cineva care nu a lucrat in sistemul de clinica/evaluare american, este aproape imposibil de trecutsmileys/smiley19.gif. Adica intra in regula aceleasi cerinte care le are Canada pentru Medicii Veterinari Straini.smileys/smiley18.gif

Deci, nu stiu cit de bine stai cu Engleza, dar daca te misti repede s-ar putea sa mai prinzi ultimul tren.

Numai bine si succes !

cristilucuta
28.05.2006, 09:40
Stie cineva daca o diploma de inginer zootehnist si un master in biotehnologii se poate echivala.

nkog
28.05.2006, 10:29
cristi,