PDA

Arată versiune întreagă : refuz de viza h2b

ioncristian651
20.05.2006, 06:44
buna tuturor!!!

am fost pe 18 mai programat la viza pentru SUA cu o firma din Brasov

lifeguard(H2B) nu am luat viza !!! ce pot face acum???

eu lucrez ca inginer si mi-au pus tot felul de intrebari stupide pentru mine pentru ei probabil erau cheie.

intrebarea mea este pot sa mai incerc odata adica asa la interval de 2 sapt nu vor da refuz iara?? nu stiu intreb daca exista rasturnari de situatie.

eu stiu pe cineva care a fost refuzat de 2 ori la interval de 2 sapt si dupa a obtinut viza acum cu mine dar se bagase la master si asta dupa 1 an.

20.05.2006, 07:35
Salut! Sunt cazuri cand persoane refuzate prima oara obtin viza a doua oara sau nu. Eu sunt cazul fericit, am luat viza H2B a doua oara, adica la un interval de o sapatamana si ceva. La fel si un prieten de-al meu, insa cunosc si persoane care au fost refuzate inca o data.

Depinde mult de situatia ta si de noroc, dupa cum presupun ca ai vazut. Spune-mi, mai in detaliu, ce intrebari ti-a pus si cum arata persoana care te-a intervievat. Ce intelegi prin intrebari stupide? Dintre toti care au fost pe lifeguard, cati au luat viza? Ai fost cu adeverinta de angajat? Stii engleza bine? Ti-a spus motivul pentru care te-au respins? Ce ai raspuns la intrebarea: "Ce vei face cand te vei intoarce in tara?" Ai rude in SUA? Te-a intrebat ceva de experienta? Cati ani ai?

Trebuie sa-ti dai seama ce nu le-a convenit prima oara ca a doua oara sa redresezi situatia, daca poti. Daca nu, poti sa ai noroc sa nimeresti la alta persoana care sa priveasca lucrurile dintr-o alta perspectiva.

Eu m-am dus la fel si a doua oara si am obtinut viza. Dar spune-mi mai multe ca sa vedem unde e problema( daca e vreuna).

ioncristian651
20.05.2006, 22:17
sincer sa-ti spun la engleza cred ca a fost problema cred eu, era o femeie la 35 si ceva cred ca avea chiseul 3 si langa un om mai in varsta cu ochelari...