PDA

Arată versiune întreagă : am luat viza

-valentin-
10.04.2006, 03:01
va multumesc pentru tot si in special celor ce au infiintat si au grija de acest forum . am luat viza h2b astazi 10.04.2006

sorin
10.04.2006, 03:38
Felicitari Valentin! smileys/smiley20.gifTine-ne la curent si deasemeni impartaseste si altora din experienta ta!

daiquiry
10.04.2006, 11:09
Buna Valentin!

Poate dupa ce sarbatoresti ne scrii si noua cum a fost. In 2 sapt am si eu interviu ... ai am mari emotii ... mai ales ca nu pot demosntra legaturile mele cu tara

magdel
10.04.2006, 18:35
Buna Valentin si felicitari!
Te rog spune-mi cu ce firma ai aplicat. Eu sunt inscrisa la Student Adventure si astept cam de multa vreme raspuns de la ei....

-valentin-
12.04.2006, 06:02
da sorin ai dreptate numai ca unii pe aici nu sant chiar sinceri cu experientele lor si mai sant si nu vreau sa spun cum in exprimari chiar jignitoare . ar trebui sa faci ceva si sa-i scoti din forum.

am aplicat la o firma din romania pentru h2b . am facut tot dosarul complet cu ce mi-au cerut si m-am prezentat la ambasada in cca 2 saptamani . ( nu stiu daca am voie sa spun numele firmei , daca ma lasa sorin ) .

de sarbatorit nu stiu daca e momentul si se sarbatoreste asa ceva . in primul rand trebuie sa stii ce vrei si care e telul final si abia atunci daca e cazul sarbatoresti .

nu trebuie sa ai emotii . trebuie sa fii sigur pe tine implicit sa stii ce vrei . nu ajungi in rai daca obtii o viza . trebuie doar sa-ti vezi de treaba ta si sa fii corect

legaturile cu tara probabil ca sant mai important de dovedit pentru o viza b1/b2 . la h2b sincer nu stiu daca are importanta . asta e o viza de munca . eu am avut si affidavit of support dar nu l-am folosit am optat pentru h2b am considerat ca imi este mai necesar .

revin trebuie sa stii ce vrei

sorin
12.04.2006, 06:14