PDA

Arată versiune întreagă : Unde imi recomandati sa merg in SUA???

meda1984
26.12.2004, 12:14
Ceau la toata lumea... unde imi recomandati sa merg in SUA??? Sunt studenta la Timisoara si la vara o sa ma duc in sua cu programul work and travel (SELF ARRANGED) si nu stiu exact unde sa ma duc, m-as duce in Ocean City - Maryland, ca acolo cred ca o sa-mi faca o tipa rost de contract de munca, dar nu stiu daca e bine ce fac!!! zice-ti si voi... unde sa ma duc, unde credeti ca e mai bine... ar fii bine sa am pe cineva undeva, dar nu am absolut pe nimeni, sunt doar numai eu, si va trebui sa ma descurc singura singurica in SUA... si ... astept sugestii de la voi...!!! Eu intru foarte des pe messenger cu username " meda1984 " asa ca ma gasiti voi pe messenger... sau scrieti-mi pe mail! pa pa, si toate cele bune!!!smileys/smiley2.gif

elyp
01.01.2005, 15:13
Locuiesc in Canada si incerc de o vreme sa imi gasesc job in Domeniu IT/ ca Java Developer si nu stiu ce se intampla ca nu ma descurc sau ceva imi scapa ca nu ma ia nimeni desi sunt f. bun si de cand ma stiu numai programare am lucrat
Incerc sa ma descurc in State poate acolo sunt mai cinstiti asa cum citesc prin ziare, dar nu stiu cum se procedeaza ca sa fiu admis la un job, eu avand cetatenie canadiana.
Foarte multi m solicita dar cand le spun ca sunt in Canada, toti se desumfla de parca nu mai au nevoie de job...
Daca cineva ma poate ajuta sa ma dezmeticesc din incurcatura asta. Stiu ca am nevoie de o viza de lucru, dar nu stiu cum trebuie sa procedez si care este intai, viza sau lucrul!!!
Multumesc anticipat.

03.01.2005, 12:51
Ceau la toata lumea... unde imi recomandati sa merg in SUA???

in primul rind, iti pot spune ca ar trebui sa mergi unde iti poti gasi de lucru, iar in al doilea rind, daca e sa alegi, alege un oras cit mai mare cu o comunitate romaneasca cit mai mare

04.01.2005, 07:39
daca vrei sa lucrezi doar in vacanta mergi intr-un resort(unde sunt joburi sezoniere),daca vrei sa ramai ,asculta-l pe yankee