PDA

Arată versiune întreagă : Va rog un sfat

19.02.2006, 13:27
Am aflat din buletinul de vize ca avem CN programat pe luna aprilie.

Nu am primit inca plicul 2. El de unde vine? De la KCC direct? sau de la consulatul din Bucuresti.

Pot trimite un e mail la KCC sa-mi comunice data la care trebuie sa fim la consulat?

Evaluarea proprietatii ANEVAR e la 200 k.Oare ajunge?Suntem 4 (sot sotie si copii 2).

Am o ruda apropiata cu care tin legatura de mult si ne primeste cu mult drag in FL.E insa doar rezident.In curs de naturalizare.E suficient ca persoana de contact in State?

Sotia mea e stomatolog si e aplicantul principal castigator.O afecteaza daca acum nu poate profesa din cauza examenelor de echivalare?

Eu sunt tot medic, internist.Am si calificare de mecanic.Viata asta m-a facut sa fac de toate.Ma ajuta cu ceva daca duc dovada certificatului de calificare?Pot lucra si altceva inafara calificarii de baza?

Va cer sprijinul cu multumiri anticipate.

GNChicago
19.02.2006, 16:38
Muchi, meseria de dr si mecanic nu prea se potrivesc.....

Pune mina pe carte si toceste sa-ti dai examenele treptele ptr rezidentiat in america....

sotia va trebui sa dea destule diferente de echivalare....

Cred ca e mai usor ptr tine decit la sotie cu treptele..... Poti lua si niste cursuri Kaplan......Costa, dar cistigi timp si experienta.....

roxanici
19.02.2006, 19:39