PDA

Arată versiune întreagă : cateva intrebari legate de h2b

14.01.2006, 23:04
Buna. Sunt nou pe aici insa din cate am vazut cred ca o sa ma ajutati sa gasesc raspuns la intrebarile mele. Sunt student in ultimul an la inginerie si am mai fost plecat de doua ori in state cu j1. Acum as avea doua variante de plecat din nou: training sau h2b. Sunt in dilema care sa o aleg. Auzeam ca viza de training nu se poate prelungi intrand sub incidenta lui 212 e. As vrea sa stiu daca viza de h2b se poate prelungi si daca da cu ce perioada si daca faptul ca voi avea studii superioare absolvite ar putea sa duca la scaderea sanselor de obtinere a vizei.

ioosergiu
16.01.2006, 22:07
Parerea mea este ca viza h2b ii mai ok decat J1, deoarece primesti SSN. Viza se poate prelungi pe o perioada de maxim 3 ani, daca ai sprijinul angajatorului. Aceasta viza se poate si schimba in viza turistica sau de studii, ultima in cazul in care esti acceptat la un colegiu. Mai departe gasesti tu rezolvare pe parcurs.
Nu cred ca faptul ca tu ai studii superioare absolvite este un impediment in ceea ce priveste obtinerea vizei. Ideea de baza la ambasada este sa-i convingi ca ai la ce sa te intorci ( o adeverinta de la locul de munca actual care sa certifice ca la intoarcere or sa te reangajeze, cont in banca, proprietati, etc)
Bafta!

17.01.2006, 02:04