PDA

Arată versiune întreagă : ce tip de viza sa folosesc?

oneill333
12.01.2006, 20:31
Sunt un tanar de22 ani dinRomania. Va intreb despre cea mai potrivita posibilitate de a veni temporar (2 ani ) in US.

Din cate stiu pot folosi visa J1 sau B. Sunt tanar sub 25 si ma incadrez in programul au-pair. Am terminat unliceu teoretic, am permis conducere B,nu fumez, no bad habits, doresc sa vin in US, sa castig niste bani fara sa incalc vreo lege, iar dupa cei doi ani ma pot stabili in Canada sau Noua Zeelanda.

Problemele:

1) dovedirea legaturii puternice cu Romania,ca voi parasi US la sfarsitul perioadei. Toate proprietatile apartin parintilor mei.Nu sunt student,carnet de munca nu am, insa parintii mei detin ofirma .Eu nu stiu daca se verifica documentele astea la viza, dar pot sa-mi fac singur un document precum o adeverinta sau un contract de munca

2) costul programului au-pair. Am cunoscut familiicare m-au chemat ca au-pair insa acestea nu-mi ofereau support pentru viza. Acest program presupune un sponsor care sa-mi furnizeze formularul DS-19 cred, si deci niste bani de platit unei firmecred. Agentiile din Ro tarifeaza mult. Ce credeti, este bine sa vin cu o viza B , pt servicii ca domestic services ?

Asigurarea medicalaeste obligatorie? Unde o platesc?O pot plati lunar, sau trebuie sa o platesc de la inceput pe toata ? ca turist cat trebuie sa platesc?

Va multumesc pentru raspuns!

13.01.2006, 02:00
Iti pot raspunde numai la intrebarile strict legate de tipul de viza.

Excude din start viza B (B1/B2). Iti interzice sa faci ce zici tu ca
vrei sa faci si in plus nu se poate prelungi sederea aici peste 6 luni
decat in cazuri cu totul exceptionale. Indiferent de perioada de
valabilitate a vizei, durata de sedere permisa pe teritoriul SUA ti-se
decide la intrare (pe cartonasul I-94).

Cum bine ai sesizat, se poate folosi viza J-1 dar, din cate am citit, se
poate si cu viza H-2B. Ultima este ceva mai greu de obtinut dar, din unele