PDA

Arată versiune întreagă : Cine ar vrea sa deschida o afacere mica c

CameliaXX
17.12.2005, 12:54
As dori sa gasesc - hai sa zic-4, 5 persoane, fiecare punem, $5,000 si deschidem ceva care sa ne aduca bani. Ma cheama Camelia, lucrez ca Assistant Chief Financial Officer - fac contabilitate, am acte, credit si o gramada de posibilitati- dar sint foarte singura- si, desigur, trebuie sa fiu si la servici 40 hr pe saptamina. Va astept cu propuneri. Totul din start cinstit si pe idea sa facem bani. E ok- sa nu ai si bani prea multi, poate timp mai mult ca mine sa fii acolo.smileys/smiley1.gif

CameliaXX
17.12.2005, 12:55
Am uitat sa precizez ce era mai important- locuiesc in NEW YORK, QUEENS.

pepper
17.12.2005, 14:18
Si cine gestioneaza banii si ce garantie avem ca ii mai vedem inapoi, in cazul in care e o afacere profitabila?

Tuce destinatie te-ai gindit sa le dai, avind in vedere ca ai facut propunerea?

GNChicago
17.12.2005, 20:35
The partnership is the best way to destroy a friendship!

CameliaXX
18.12.2005, 03:09