PDA

Arată versiune întreagă : unde as putea sta in vacanta de Craciun?

maitreii
03.11.2005, 19:52
Sunt studenta in anul I la Occidental College, California, am venit in State pt prima dataacum 2luni si nu voi putea merge acasa de Craciun:(....ca atare, incerc sa ma orientez, sa vad ce alternative exista in State...intrucat campusul se inchide intre 21 Decembrie-4 Ianuarie, as vrea sa stiu daca este cineva dispus sa primeasca un musafir pentru 2 saptamani in perioada aceea, promit sa nu deranjez prea tare, sunt o persoana placuta si dornica sa cunosc romani cumsecade...avand in vedere faptul ca nu prea stiu de unde sa incep, orice sfat e binevenit, chiar daca nu raspunde exact intrebarii mele..cam atat, multumesc!Eu sunt din Craiova ca origine, iar momentanma afluin Los Angeles:)

*Gabi

darcy
06.11.2005, 03:52
Gabi, incearca sa postezi un anunt chiar la tine la colegiu, poate
gasesti profesori sau chiar colegi americani care vor sa plece in
vacanta si au nevoie de vreun pet-sitter cat lipsesc. Stiu pe cineva
care a stat asa, i s-a oferit masa si casa plus o suma oarecare ca sa
aiba grija de cainele familiei (timp de numai o saptamana ce-i drept,
cat au fost stapanii plecati in concediu).

Phoenix
06.11.2005, 08:20
Iata si o alta idee: publica un anunt pe http://losangeles.craigslist.org/sub/

Daca n-ai inspiratie, iata cum poate arata un anunt care sa te ajute sa gasesti ceea ce cauti:

http://losangeles.craigslist.org/sub/106981331.html

Eu locuiesc in San Francisco, ca altfel poate te-as ajuta mai concret...

Succes!

GNChicago
07.11.2005, 11:22
HELLOOOO CALIFORNIA!!!! Gabi e studenta si are nevoie de un mic ajutor sa aiba unde sa stea pe timpul vacantei de CRACIUN!!!!

Stiu ca romanii sint mai ospitalieri si sper ca nu au uitat de unde au plecat.

Gabi, in primul rind "LA MULTI ANI! de ziua numelui.

Am vorbit cu sotia mea si daca vrei poti sa vii la noi in Chicago pe timpul vacantei de Craciun, fara niciun fel de probleme.