PDA

Arată versiune întreagă : Ajutor

Marian2oo7
22.07.2013, 10:36
Buna ziua ,as vrea sa stiu daca are cineva cunostinte [informatii] despre firma Interforce Canada am aplicat la unul din job-urile din lista lor in domeniul Naval am fost contactat tel si mi s-a prezentat oferta foarte avantajoasa dar comisionul fiind unul destul de consistent m-a facut sa fiu suspicios mi-au cerut 4200 $ .As dori sa stiu daca a plecat cineva in Canada prin aceasta firma .
Nu sunt un incepator in acest domeniu de aceea nu prea am incredere in genul asta de contract de intermediere .Am lucrat in SUA,OLANDA,BELGIA,Italia am ceva experienta si mi-a fost de ajuns ca ma-m fript o data si normal acuma suflu si in iaurt .
Dealtfel ar fi binevenite si niste informatii din domeniul Naval daca detine cineva ,as fi interest ca-m ce salarii se ofera acolo .
Cu respect o zi buna tuturor

fifi
22.07.2013, 17:17
Bună Marian, din păcate nu am informaţii despre această firmă, într-adevăr comisionul este destul de mare dar depinde şi de durata contractului şi salariul pe care îl ai. O firmă serioasă nu-ţi cere banii înainte ci după ce ajungi aici, în rate rezonabile, ca să ai şi din ce să te întreţi.

Salariile în toate domeniile depind de firmă şi de poziţia la care aspiri şi pentru care te califici. În special firmele care sunt dispuse să aducă angajaţi din afara Canadei sunt cele care nu găsesc aici candidaţi dispuşi să accepte condiţiile ofertei, fie salariul, fie programul de lucru, fie regiunea în care se află, sunt provincii cu populaţia foarte mică în mare parte din cauza temperaturilor scăzute sau a lipsei industriei.

Ca să-ţi faci o idee despre veniturile de aici poţi căuta pe websiturile cu oferte de locuri de muncă din Canada ca de ex: job bank, workopolis, monster.ca
uite ce am găsit eu pe job bank pentru provincia Ontario: http://www.jobbank.gc.ca/res-eng.aspx?ProvId=06&kwd=marine&OpPage=50&Stdnt=No&nsrc=1