PDA

Arată versiune întreagă : viza turistica

ralux
21.10.2005, 22:45
Salut!
Imi poate spune si mie cineva ce trebuie facut pentru a cere o viza de turist?Am primit o invitatie de la niste prieteni romani care au cetatenie din 97.Trebuie sa merg la ambasada sa ma programez pentru interviu?
Stiu ca nu exista certitudini in ceea ce priveste acest tip de vize,dar credeti ca as avea sanse sa obtin viza?EU am terminat medicina anul acesta ,dar am mai fost de 4 ori in SUA cu work&travel.Acum mai sunt studenta si la un colegiu de nursing(in ultimul an) dar nu cred ca voi mentiona acest lucru.Sau poate ar trebui?
Daca imi puteti da sfaturi...v-as fi profun recunoscatoare.
Va multumesc!

Pisoi
25.10.2005, 10:53
Ai primit doar invitatia sau si Affidavit of Support, ori doar la asta te referi?

ralux
31.10.2005, 21:12
am primit affidavit of Support.
Insa am citit ce a postat sorin despre vize...si am vazut ca pt viza turistica iti mai trebuie si alte hartoage pe care sa le trimita cei care iti fac chemarea....eu insa nu am decat aceasta AOS.

01.11.2005, 03:14
http://www.usembassy.ro/Romana/Visa_FAQ.html

Ca turist, ce ar trebui sa aduc cu mine la interviul pentru viza?

Trebuie sa prezentati un pasaport
valabil, chitanta de la Banca Transilvania reprezentand taxa de
procesare a vizei in valoare de $100 pentru fiecare solicitant in parte
(inclusiv copiii) si o fotografie recenta color, tip pasaport
(fotografie frontala). Va rugam sa verificati cerintele specifice
pentru fotografie in format Adobe Acrobat (25 Kb) (http://www.usembassy.ro/Romana/resources/forms/NIVPhotoReqRo.pdf) sau Microsoft Word (112 Kb) (http://www.usembassy.ro/Romana/resources/forms/NIVPhotoReqRo.doc) - pentru specificatii. Acestea sunt singurele documente obligatorii necesare la momentul interviului pentru viza.

Va puteti sustine cazul aducand dovezi ca aveti legaturi puternice cu
Romania si ca veti reveni in Romania dupa o sedere scurta in Statele