PDA

Arată versiune întreagă : As dori un sfat

gabytza
19.10.2005, 11:39
Salut , tuturor , este prima data cand intru pe acest forum si vreau sa va spun ca imi place foarte mult ca da-ti niste sfaturi foarte bune , desigur si eu am nevoie de un sfat si sa ma invete cineva cum sa procedez in cazul meu. Am un frate in America (mai exact in Virginia ), in prezent este casatorit , sotia fiind cetatean american si au si un baietel impreuna , iar acum pe 18 octombrie fratele meu a devenit cetatean american.Problema pe care o am eu este ca vreau sa ajung la ei si imi doresc sa traiesc acolo , sper sa-mi placa. Acum 2 ani fratele meu si sotia lui mi-au trimis o invitatie , pt . a merge acolo ca(turist) , ei mi-au pus refuz pe pasaport , o stampila si mi-au spus sa numai merg la ei pana ce nu se va schimba ceva in situatia fratelui meu (cetatenia) . Eu in prezent sunt studenta Anul IV, si as vrea sa incerc din nou la ambasada , dar pt. ce viza as putea aplica , pt. ca stiu foarte bine ca pt. reintregirea familiei este greu sa mi se acorde . Va mutumesc frumos si sper ca nu va-ti plictisit citind atat de mult .

sorin
19.10.2005, 11:44
Poate ca cea mai buna solutie ar fi sa aplici pentru viza de vizitator. O alta solutie ar fi sa aplici si pentru ceva vize de studii, sa te inscrii la o facultate in State. Cu reintregirea familiei pentru frati sunt posibilitati foarte mici.
Nu in ultimul rand, nu uita sa participi la loteria vizelor, care a inceput si care se va incheia pe 4 decembrie.Multa bafta!

VicolA
19.10.2005, 22:55
Poti incerca programul Work & Travel pentru studenti, poti cauta cu ajutorul fratelui tau o firma angajatoare, poti sa te inscrii la masterat in US, sunt mai multe cai , iti sugerez sa te uiti si aici (http://www.usimmigrationforall.com)pentru mai multe informatii.

02.11.2005, 14:25
cel mai sigur pt viza turistica, ai mai multe sanse si procedura merge mai repede

gabytza
04.11.2005, 08:34