PDA

Arată versiune întreagă : help

simonabv
19.10.2005, 01:46
Sunt studenta in anul 4 si anul trecut am fost plecata cu programul work and travel in usain st.louis aveam biletul de avion de intoarcere pe 4 oct si mi l-am schimbat pt ca vroiam sa mai raman 4 zile si am ajuns in romania pe 8 oct .Am sunat la firma si mi-au zis ca trebuie sa ne intoarcem pana pe 10 oct. Eu pe 8 oct eram in tara.
<DIV>Anul acesta am incercat sa plec din nou tot in vacanta de vara , cu acelasi program insa mi-a fost refuzata viza de doua ori o data in mai -deoarece aveam o absenta la un examen (si anul trecut avusesem si primisem viza ) si pt ca m-am intors tarziu .M-am dus peste o luna , mi-am dat examenul , l-am luat cu 9 , si din nou m-au refuzat pe motiv ca m-am intors tarziu si mi-a pus pe pasaport si 214 b ceea ce inseamna din cate stiu eu insuficiente legaturi cu tara mama-suspect de emigrare si nu inteleg de ce pt ca mai aveam un an de facultate , fusesem o data in state si m-am intors .Chiar nu inteleg .</DIV>
<DIV>Prietene de-ale mele s-au intors pe 15 -20 oct si nu le-a intrebat nimeni nimic si au primit viza .</DIV>
<DIV>Am inteles apoi ca consulul la care eu am nimerit nu a prea dat vize .</DIV>
<DIV>Si ca anul acesta nu au fost bine informati in ceea ce priveste viza j1 </DIV>
<DIV> EU VREAU SA APLIC DUPA MASTER ADICA DUPA VREO 3 ANI PT H2B PT INTERSHIP SAU CARRER TRAINING .CE SANSE AM?</DIV>
<DIV>CE INSEAMNA CA AM 214 B? </DIV>
<DIV>LA LOTERIA VIZELOR CONTEAZA ACEST LUCRU?</DIV>
<DIV>DIN CATE STIU 214 B NU INSEAMNA INTERDICTIE ????</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>MULTUMESC </DIV>

VicolA
19.10.2005, 03:56
Simona, 214b inseamna ca in ochii ofiterului de la Consulat tu erai un posibil imigrant, nu ai prezentat destule legaturi solide cu tara, dar asta nu te va impiedica sa aplici (si sper cu succes) la Loteria Vizelor care se incheie pe 4 decembrie 2005.

02.11.2005, 13:36