PDA

Arată versiune întreagă : Freizugigkeitbescheinigung

viorel1977
31.07.2012, 15:09
Salutare tuturor. Am durere de cap referitor la obtinerea Freizugigkeitbescheinigung. Explic: Sunt in Germania din ianuarie 2012.Am deschis Gewerbe in Industriemontage. Din cauza ca nu mam putut asigura medical pina in iulie,cind totusi am reusit sa ma asigur la DAK , nu am fost la Auslanderbehorde sa depun actele pentru acel Freizugigkeitbescheinigung. Am sunat acum o saptamana si am facut termin pe data de 6 august. Miau spus ca nu e nici o problema ca nu am venit pana acum la ei,doar sa aduc toate actele necesare si o poza.
Problema mea este urmatoarea : Lucrez ca selbsstandig doar la un sef,care la randul sau tot e selbsstandig. Voi avea probleme la primirea Frezugigkeitbescheinigung din acest motiv??? Pot arata toate Reschnung-urile din februarie pana acum ,toate Auftrag-urile, dar mie frica ca voi avea probleme din simplul motiv ca lucrez doar pentru o firma si nu pentru mai multe...A trecut cineva prin asa situatii?? V a multumesc anticipat pentru rapsuns.

noro
03.08.2012, 13:52
in general cei de la auslendebehorde itzi cer doar copia dupa gewerbe si originalul,copie dupa cardul de asigurare si originalul,copie ci si original,si copie si orig anmeldung in unele landuri cer poze,in unele nu....mai nou am vazut ca si la anmeldung se cere poza acum...depinde de cine dai la birou...

adimucu
18.03.2013, 20:41
eu cred că vă complicați inutil...nu știu ce treabă are Freizugigkeitsbescheinigung cu faptul că ești sau nu selbststandig sau la cine lucrezi. (a-propos, ești într-o confuzie totală, „selbststandig” înseamnă pe cont propriu, deci nu intră nici un patron în discuția asta...)