PDA

Arată versiune întreagă : pompier?

adibingo
27.04.2012, 05:21
buna, pe 31 mai parasesc tara si ma indrept spre hawai in tara lucrez ca pompier, mi-ar placea f. mult sa raman in domeniu,as avea ceva sanse?sora mea care este acolo a vorbit la o statie de pompieri despre o posibila angajare dar nu i-au dat nici un raspuns,poate ceva loc de munca bun stiti careva?suntem sot si sotie careia i-ar placea f. mult sa lucreze cu copii

ModestMouse
30.04.2012, 10:52
as avea ceva sanse? Vad ca nu se inghesuie nimeni sa raspunda, asa ca imi dau si eu cu parerea. In US, Firefighter este o profesie prestigioasa si relativ greu de patruns. De obicei, veteranii de razboi cu training au prioritate la angajare. In primul rand trebuie sa sti bine engleza ca sa treci un examen scris; apoi iti trebuie emergency medical technician (EMT) certification. Daca faci google la “firefighter exam” ai sa gasesti mai multe info. HI este un stat turisitic cu mii de hoteluri si restaurante si probabil ca la inceput va fi mai usor sa gasesti ceva de lucru in turism. Dupa un timp, dupa ce te dezmeticesti, inveti mai bine limba, iti iei toate certifications, poti sa incerci la firefighters daca asta este pasiunea vietii tale. Daca sotiei ii plac copiii, poate incearca ca ingrijitoare la o gradinita sau babysitting la prieteni si vecini, sau Teacher Assistant la vreo scoala. Good luck!

Pisoi
30.04.2012, 15:36
...sincer nu stiu ce se cere in RO ca sa te califici pentru un post de "pompier" ...insa aici in US (sunt convins ca peste tot) trebuie sa intrunesti multe conditii si calificari ca sa poti aspira la un astfel de post ...apoi sa treci testele de rigoare.
...fiul unor prieteni de familie americani, cu toate calificarile si dupa o perioada de voluntariat a reusit intr-un final sa obtina un astfel de post.
Cerinte?
-engleza la perfectie (sau in domeniu)
-nu stiu daca se cere neaparat College degree dar tipul il are oarecum in domeniu
-curs de paramedic sau similar