PDA

Arată versiune întreagă : Viza Turist -Romania

Codrynna
26.03.2011, 11:27
Buna.Am si eu nevoie de putin ajutor in legatura cu o viza de turist.
Prietenul meu vrea sa vina in vizita la mine.Eu momentan sunt cu visa de student in Canada-Ontario si locuiesc cu matusa mea.Ea este dispusa sa ii faca chemare dar nu suntem siguri care sunt sansele de a lua aceasta viza.
El poate garanta cu parintii lui,cu bunica lui in viata,cu un servici bine platit in romania,cu firma lui proprie + masina pe numele lui.
Cu aceste date el vrea sa se duce la ambasada.Credeti ca are vreo sansa sa ii se dea viza de turist?Planuieste sa stea doar 2 saptamani pt ca mai mult nu poate.
Astept raspunsurile voastre.Multumesc.

fifi
27.03.2011, 20:24
are toate şansele să primească viza însă dacă este chemat la interviu trebuie să fie totuşi atent cum vorbeşte, vezi alte topice unde am mai dat eu sfaturi în legătură cu asta.

ca o menţiune în cazul în care nu ştiaţi deja, ambasada Canadei la Bucureşti nu mai emite vizele de turist în acceaşi zi în care aplici, ci se fac programări pentru interviu şi acordarea sau refuzul vizei.

Codrynna
28.03.2011, 19:21
Multumesc mult de raspuns.:)
Chiar nu stiam de chestia aceasta cu interviurile in alta zii,e can nasol...pentru o persoana care vine de la nu sh cati km...sa il programeze in ziua X + poate omul are si servici.Imi poti spune mai multe detalii,cam la ce interval de zile programeaza....si sa intelege ca sunt 2....interviul si dupaia sa vina dupa acordarea sau refuzul vizei?(nu poate doar sa trimita email...sau telefon daca e un da sau nu).
De exemplu pt viza mea de student am tinut legatura cu ambasada prin email,dupa ce am depus actele si am avut interviu.:)

fifi
30.03.2011, 16:24