PDA

Arată versiune întreagă : laborator

ferekide
10.09.2005, 13:34
salut la toata lumea sunt medic in romania in curand imi voi da primul step pentru licenta americana insa as dori sa vin mai re[pede in sua...cineva dintre romanii de acolo m ar putea ajuta cu o infoirmatie sa mi dea o idee de un laborator sau cineva care ar putea sa ma ia in domeniul cercatarii..am inteles ca este nevoie de medici in research insa mi se paree totul o nebuloasa si as avea nevoie de cineva care sa ma luminze sau sa ma ajute....sunt foarte pasionat de tot ceea ce insemna siubiect preclinic si as vrea sa ma fac cumva util acolo ....aici efectiv am senztia ca viata mea trece intre niste ziduri muscate de saracie ..nu stiu as vrea sa fac ceva mai mult pentru stiinta decat sa ma irosesc pe aici

ferekide@yahoo.com

multmesc mult

GNChicago
10.09.2005, 15:11
Un sfat: Da-ti examenele acolo, treapta 1 si 2 si clinicul aici. Venind aici va trebui sa lucrezi in cercetare, de obicei stii cind pleci de acasa dar nu stii cind termini, trebuie sa muncesti ptr a te intretine, casa, masa, tzoale, etc.... si inceputul e destul de greu daca nu te ajuta cineva ....si nu vei avea timp sa inveti ptr examene unde nota conteaza f. mult. si de ea depinde obtinerea rezidentei si aici este inceputul care poate fi glorios.

Incercind sa faci cercetare, sa te intretii, cred ca-ti irosesti efortul in prea multe directii si directia principala este neglijata.

Deci mi-as concentra toate eforturile "for the best".

Cu ani in urma un prieten mi-a spus ca atunci cind alergi in cursa, va trebui sa alergi si sa pui tot efortul posibil astfel ca la sfirsitul cursei sa simti ca nu mai poti,sa cazi jos,ca ai dat tot efortul ptr a obtine un timp bun ptr tine. Cred ca are dreptate!

Mult succes si sper sa decizi singur ce e mai bine ptr tine.

ferekide
10.09.2005, 21:08