PDA

Arată versiune întreagă : Vreau sa plec in Canada

sap7e
20.10.2010, 15:49
Buna.

Primul post pe forum, post in care cer cateva detalii despre cum as putea sa pasesc pe pamant canadian in viitorul apropiat.

Sunt student la master in anul 1, dupa ce in vara lui 2010 am absolvit Facultatea de Constructii cu predare in engleza, cursuri de Civil Engineering 4 ani. Deocamdata fac masterul in reabilitarea cladirilor, predat in romana.
De cand am absolvit imi caut de munca in domeniu si...nimic(drept e ca nu-s un student exemplar) dar macar sa vad si eu santierul in calitate de subinginer constructor.

Vreau sa plec in Canada si inca nu stiu cum as putea s-o fac. Din cate stiu nu este nici o loterie a vizelor cum o fac cei ce pleaca in SUA si inca nu stiu unde si ce sa aplic. Am mai citit posturi(nu toate) si deocamdata nu stiu daca ar trebui sa aplic pentru o viza de turist sau una Study(sunt reticent in privinta vizei de studii pentru ca nu stiu ce facultate ma primeste avand media generala din timpul universitatii apropiata de cifra 7). Datorita notelor sa nu se presupuna ca-s lenes, am muncit toate verile in ultimii 8 ani, de la munca pamantului la santiere si vanzari. Notele se datoreaza spiritului meu mai detasat de matematica si atasat de arta.

Ideea cu care as aplica ar fi ca sa-mi fac un viitor acolo, nu sa stau 6 luni si sa-mi fac vise dupa care sa fiu obligat sa ma intorc in tara ca sa lucrez ca paznic in tura de noapte.
Mentionez ca nu am nici o ruda in Canada, doar o posibila cunostinta de-a unei cunostinte.
As mai vrea sa stiu ceva ce conteaza mult pentru mine: daca pana la urma ajung in Canada si am o nenorocire acasa, de exemplu un deces, pot sa ma intorc in tara fara sa-mi compromit sederea in Canada?

Bafta.

kiddy
20.10.2010, 20:56
Cu limbile straine cum stai?

Ai putea sa incepi sa te uiti pe aici:

http://www.cic.gc.ca/english/index.asp