PDA

Arată versiune întreagă : Cunoaste cineva service-uri auto cu patroni romani ?

phoenixfirebird
02.09.2010, 15:53
Cunoaste cineva service-uri auto cu patroni romani ?

Sunt inginer mecanic, cu experienta de 20 de ani in domeniul mecanica-auto, parte electrica si electronica, si sunt in cautarea unui job.

manolica1
02.09.2010, 15:55
in ce oras esti? de ce patroni romani? sa te munceasca ca pe hotii de cai...

phoenixfirebird
02.09.2010, 17:13
Buna intrebare !

Credeam ca poate, daca traiesc in America, si-au mai schimbat din naravul romanesc.
Urmeaza sa ajung in SUA, cu viza de turist pentru inceput.

Nu doresc neaparat la romani ! Daca cunoasteti patroni americani, si ma puteti indruma, cu atat mai bine !

Pisoi
02.09.2010, 17:35
Buna intrebare !

Credeam ca poate, daca traiesc in America, si-au mai schimbat din naravul romanesc.
Urmeaza sa ajung in SUA, cu viza de turist pentru inceput.

Nu doresc neaparat la romani ! Daca cunoasteti patroni americani, si ma puteti indruma, cu atat mai bine !

...ti-am asteptat raspunsul pt ca eram sigur ca ai sa vi cu un comentariu cu putin "mustar"

...nu intentionez sa te dezamagesc dar cu o viza de vizita nu ai drept de munca iar pe "praful" asta nici macar romanii cu naravul schimbat nu prea mai angajeaza fara acte legale (la negru cum se spune) ...riscul e prea mare si pt tine daca intentionezi sa ramai ilegal, dar si mai ales pentru "patroni" de orice natie ar fi ei:ideea:
...practic nu ai raspuns la intrebarea principala ...in ce oras esti? ...daca eu cunosc pe cineva pe coasta de Vest si tu vi prin Est la ce-ti foloseste? :thinking:

p.s. ca sfat ...posteaza intrebari concrete daca te astepti sa primesti raspunsuri concrete
Bafta

phoenixfirebird
02.09.2010, 17:41
Dar viza de turist se poate schimba intr-una cu drept de munca, daca iti gasesti job cu contract. Asta era si ideea!

NU vorbeam de munca la negru !!!