PDA

Arată versiune întreagă : Emigrare studii

iulian09
19.07.2010, 11:12
Salut! Ma numesc iulian am 18 ani anul viitor voi termina liceul si as vrea sa urmez facultatea in canada mentionez ca matusa mea este plecata de 4 ani in Qubec. As vrea sa stiu de ce am nevoie pentru procesul de emigrare. am facut evaloarea elecronica si am primit raspuns negativ......poate din cauza ca nu am vechime in muna? eu sunt elev la ora actuala am doar o diploma obtinuta in urma unui curs diploma este o specializare in alimentatia publiba (ospatar, barman) va rog sa ma ajutati/,.:thinking:

iulian09
23.07.2010, 03:33
chiar nu imi poate raspunde nimeni? am cautat pe tot acest forum dar nu mam incadrat nici unde. va rog mult un sfat1

sorin
23.07.2010, 06:25
un motiv ca nu primesti raspunsuri, ar putea fi ca ai postat pe o sectiune gresita.

Georgian@
23.07.2010, 09:53
Topicul a fost mutat in sectiunea corecta.

fifi
24.07.2010, 10:25
Din păcate Iulian, nu ai şanse, într-adevăr, să emigrezi prin metoda clasică, da, e vorba de experienţa în muncă, chiar aşa se şi numeşte modalitatea de emigrare, "Skilled worker". dar mătuşa te poate ajuta să iei o viză de turist, vii prima dată pe o perioadă mai scurtă, te întorci în România şi apoi după 6 luni aplici iarăşi pentru viză turistică dar multiplă. asta îţi va acorda dreptul să vii în Canada în vizită timp de 10 ani fără să mai mergi la interviu pentru viză. fiind în Canada timp de câteva luni poţi afla mai multe despre şansele tale de a rămâne, cum ar fi să aplici pentru continuarea stidiilor, un contract de muncă, depinde mult şi de mătuşa ta cât este dispusă să te ajute. Baftă şi ţine-ne la curent, la 120, căci aşa „se poartă” în Canada :)

iulian09
25.07.2010, 11:55
matusa mea e dispusa sa ma ajute...dar ce voi face cu scoala asta inseamna sa pierd un an nu? dar nu pot emigra prim metoda clasica? nu am experienta in munca dar....eu ziceam ca poate este un program mai special pt tinerii absolventi!

iulian09
25.07.2010, 15:43