PDA

View Full Version : Emigrare ca profesor si veterinar??!

cristitanase
07-19-2010, 03:44 PM
Buna sa va fie inima!
Am o intrebare, am mai pus-o pe acest site (cred eu sau pe altul asemanator) acum 3-4 ani in urma.
Am sanse sa mai pot pleca in Quebec, ma intereseaza sa fac un colegiu acolo, am inteles ca poti castiga o bursa cu care sa te intretii dar trebuie sa fii rezident.
Mi-am facut acel test de evaluare a sanselor si mi-a iesit negativ, probabil nu am inteles eu foarte bine toate intrebarile.
m aproape 33 de ani, sunt absolvent de med. veterinara, am lucrat 18 luni ca med vet si apoi am intrat in Invatamant unde lucrez ca profesor de specialitate Veterinara la un liceu cu profil agricol, necasatorit.
Engleza stiu binisor, franceza - ca un incepator.
Credeti ca e bine s apelez la o firma de consultanta care se ocupa cu intocmirea dosarului?
Multumesc.

fifi
07-24-2010, 11:15 AM
Bună Cristi,
eu nu cred că te va ajuta cu nimic să apelezi la o firmă de consultanţă, adică te poate ajuta să întocmeşti dosarul contra câtorva mii de dolari, (nici un avantaj, crede-mă, nici măcar timp nu scuteşti căci tot va trebui să umbli pe drumuri să aduni hârtiile) însă nu-ţi garantează că vei primi rezidenţa, deci poţi să fii refuzat iar banii rămân bine daţi, nu vei primi nici un cent înapoi.
Dacă nu eşti sigur în legătură cu testul de evaluare, mă ofer eu să te ajut, îţi voi lăsa în pm id ul meu de yahoo messenger, să facem testul împreună, dacă eşti de acord.
De chestia cu colegiul unde primeşti bursă din care te poţi întreţine nu am auzit, aş fi şi eu interesată, zău, poate ne ajută Kiddy sau ChristianT cu ceva informaţii, ei locuiesc în Quebec.
Am citit ceva mesaje mai vechi de ale tale în care-ţi căutai să te căsătoreşti cu cineva în vederea aplicării pentru rezidenţă, n-ar fi fost rău deloc să fi găsit, ajută la punctaj, dar dacă nu e nu e, încerci şi aşa.
Numai bine şi aş aprecia un răspuns din partea ta.

cristitanase
08-09-2010, 04:04 PM