PDA

Arată versiune întreagă : Imi doresc sa ma intorc in Florida

Mihai Paduraru
31.08.2005, 09:51
Am locuit in Tampa in 1998 pentru9 luni de zile. Si am luat parte la un program de instruire (intership) in cadrul Academiei de Tenis Palmer. Am avut ocazia sa lucrez cu copii care invatau si se antrenau acolo. Am obtinut permis auto si m-am ocupam de transportul lor. Astfel am avut ocazia sa calatoresc foarte mult, sa lucrez ca administrator al institutiei si cel mai important, sa pot obtine un certificat ca instructor de fitness.

In luna septembrie '98 am decis sa ma intorc in Romania, intrucat nu mai aveam viza. Insa de atunci si pana azi inca imi doresc sa ma intorc acolo, chiar daca Dumnezeu "spala" Florida, aproape in fiecare an odata cu furtunile devastatoare sau tornadele la fel de catastrofale. Este de apreciat si respectat puterea de refacere a acestor teritorii.

Daca exista o solutie sau cineva care are o idee legata de aceasta dorinta, va rog sa nu ezitati sa imi transmite-ti un mesaj. Multumesc.

31.08.2005, 10:30
Cea mai mare greseala este sa te intorci pentru ca iti expira viza...cu ajutorul unui avocat sau a unui mediator, orice fel de viza se poate prelungi,exista tot felul de posibilitati de a ramane legal in State odata intrat...mai ales daca ai obtinut si un certificat de specialitate. Eu as contacta Academia. Sunt sigura ca te pot sponsoriza, mai ales ca ai lucrat cu ei. Odata intrat in State, plateste un mediator ( te costa mult mai putin decat un avocat, si tot acelasi lucru face) sa-ti prelungeasca viza, si mai departe vezi tu...contractul de munca se poate extinde la infinit...intre timp poti depune actele pentru Green Card...Dar te-ai intors in tara inainte sa-ti expire viza sau dupa ce a expirat?

Mihai Paduraru
01.09.2005, 05:00
Multumesc in primul rand pentru atentie si amabilitate.