PDA

Arată versiune întreagă : Informatii emigrare Australia

Patai Laura
13.06.2010, 16:00
Buna ! As vrea sa emigrez cu familia in Australia. Sunt asistenta medicala cu scoala sanitara postliceala. Se recunoaste diploma din Romania ? Cum ati inceput voi procedura de emigrare ? Va rog sa ma ajutati. Multumesc.

Euclid
15.06.2010, 01:03
Laura,
Nu se echivaleaza. Va trebui sa faci un curs care, daca sti limba Engleza bine, va fi foarte usor.
Chestiunea este ca acest curs dureaza relativ mult (cred ca luni), cum iti vei castiga existenta in acest timp?
Cu stima!

visanadrian
04.07.2010, 16:11
Buna seara,
ma numesc Adrian Visan, am 37 de ani, casatorit, proaspat tatic si doresc din tot sufletul sa imigrez din "paradisul" acesta de tara numita Romania. Sunt absolvent de Politehnica Bucuresti si sotia de "Finante si banci". Cu engleza stam binisor. Va rog sa imi spuneti ce sanse am avea si eventual ce pasi ar trebui sa urmam. Multumim mult!!!!

danref
04.07.2010, 16:29
Primii pasi aici
http://www.immi.gov.au/
numai ca trebuie sa-i faceti repejor .Dupa 40 de ani se diminueaza sansele dramatic.Incearca tu cu Politehnica sa vezi pe unde te incadrezi si ce autoritate iti echivaleaza-evalueaza jobu' si experienta ta profesionala pt ca ,din cate imi amintesc ,sotia ta cu finante ,economie etc nu are sanse prea mari sa obtina minimul de punctaj.
Mult succes!

visanadrian
11.07.2010, 14:11
Multumesc pentru raspuns, cu scuzele de rigoare pentru intarziere.
As mai dori niste sfaturi, daca se poate.
1. Din ce am citit pe forumuri am inteles ca ar fi mai bine daca as pleca singur la inceput sa caut un job , o locuinta (sa vad cum e cu acomodarea).
2. Mai greu e sa plec din Romania cu o oferta de munca in Australia dar cred ca ar fi cel mai bine - de catva timp am vazut pe net o firma, VECOROM care intermediaza locuri de munca in Australia. Ce parere aveti de aceasta?
3. Ar fi mai bine sa apelez la o firma de emigrare sau sa fac "pasii" singur?
Va multumesc!

visanadrian