PDA

Arată versiune întreagă : Cazare 3 luni in zona Universitatii Stanford

MariusM
14.03.2010, 07:55
Salutare tuturor,

Numele meu este Marius Matei, in prezent sunt student doctorand anul trei in Finante la ESADE Business School, Barcelona, Spania.

Pentru 3 luni (29.03.2010-30.06.2010) voi fi intr-un exchange program (ca Visiting Scholar) la Stanford University. Deci cam in doua saptamani.

Va scriu cu rugamintea de a ma sfatui in privinta cazarii pt. aceste 3 luni in zona Stanford. Unde sa caut, si daca aveti cunoscuti care pot oferi asa ceva in zona universitatii. Ma intereseaza sa sharuiesc un apartament fiindca ma intereseaza sa reduc costurile la maximum. Nu cunosc Statele Unite, cu atat mai putin California (am locuit totusi 2 ani in Canada, in Ottawa- am inca dreptul la rezidenta permanenta acolo), deci cunosc cat de cat America de Nord dar nu cunosc specificul Statelor, sau zona universitatii, de asemenea nu stiu care localitati din jurul campusului sunt accesibile pentru a merge zilnic din acestea (daca e sa ma mut intr-una din ele) in campus fara sa imi cumpar masina. Singura cunostinta asupra accesibilitatii este orasul Palo Alto, atat.

Asadar, rugamintea mea este de a ma sfatui, cum spuneam, in privinta strategiei de a cauta o camera de locuit, la un pret accesibil, in zona. De asemenea, daca aveti cunostinta despre vreo asociatie a romanilor in zona cu care de asemenea as putea lua legatura, v-as fi recunoscator daca mi-ati da o informatie de contact.

Va multumesc foarte mult, va raman indatorat.

Toate cele bune,
Marius

sorin
14.03.2010, 08:04
De asemenea, daca aveti cunostinta despre vreo asociatie a romanilor in zona cu care de asemenea as putea lua legatura, v-as fi recunoscator daca mi-ati da o informatie de contact.
iti sugerez sa contactezi asociatiile studentilor romani din zona, pe care le gasesti listate aici: