PDA

Arată versiune întreagă : Romani in Maryland?

beninfl
25.07.2005, 04:49
Incerc sa gasesc romani in Maryland! In special aproape de Baltimore. daca puteti, post:

nume

varsta

oras

Ben

21

Baltimore City

Ciao!

mariusiacob
26.07.2005, 06:26
Salut !

Ma numesc Marius si stau aproape de Baltimore City ....Timonium.Sunt student aici si am tot 21 de ani .

Poate ne auzim ! :)

Andi
09.10.2005, 04:31
Salut!

Sint Andrea si stau pe partea cealalta a DC-ului, in Virginia. Am 32 de ani si lucrez aici!

Nici eu nu cunosc romani!

smileys/smiley32.gif

13.10.2005, 06:11
Buna Andreasmileys/smiley17.gif

Pai cum de nu cunosti nici un roman ?!din cite stiu sint multi romani in VA

exista o biserica in Alexandria VA unde poti intilnii romani daca te duci smileys/smiley2.gif

Andi
13.10.2005, 06:16
Salut, Melina!

Tu ai fost vreodata la biserica aceea? Eu de-abia am aflat de ea saptamina trecuta. Mi-ar place sa intilnesc romani mai tineri, nu numai familii cu copii!

smileys/smiley1.gif

zoly
13.10.2005, 07:32
smileys/smiley1.gifAndrea, come on now..sa fim seriosi.. si cu casa, masina si ceva bani pe langa , single si fara obligatii smileys/smiley36.gifsmileys/smiley36.gifsmileys/smiley2.gif

Good luck ,si numai bine!

13.10.2005, 08:06
Andi!

eu merg la biserica numai odata pe an de paste ca sa aduc lumina si asta in cazul in car enu ploua.

Am cunoscut citva romani din intimplare prin magazine rusesti dar nu la biserica ,dar am fost dezamagita smileys/smiley1.gif

adica nu am fost prea compatibili

cred ca sint multi tineri prin facultati ,dar eu nu am intilnit cit am fost la scoalasmileys/smiley2.gif

beninfl
13.10.2005, 09:46
Melina si Zoly

ASL?

Andi
13.10.2005, 11:30
Zoli, n-am zis nimic de casa, masina sau bani!!! Pur si simplu as vrea sa am ceva in comun cu acesti oameni, in afara de faptul ca sint si ei din Romania.

Ca si Melina, am intilnit citiva romani prin oras, dar nu a existat compatibilitate, indiferent daca au fost tipi sau tipe.

14.10.2005, 02:34