PDA

Arată versiune întreagă : Contract de munca nedeterminat->H1B

cgseven
29.06.2005, 17:14
Buna ziua! Sunt un student care a ajuns in USA prin work&travel cu viza J1 pentru 3 luni.Am gasit o firma care vrea sa ma angajeze pe un timp mai lung, dar nu stiu ce formalitati trebuiesc indeplinite din partea firmei pentru ca sa primesc viza H1B.Puteti sa ma ajutati cu informatii? MULTUMESC

GNChicago
29.06.2005, 17:48
Cred ca depinde ce fel de job este si ce calificari ai tu.Cred ca ei trebuie sa dovedeasca ca nu au gasit altul in toata america desi sint gata sa plateasca la nivel american.Pe tine nu te poate plati mai putin decit average-ul american.

Ce fel de job este? ce calificari ai tu?

Visa ajustare e un proces care dureaza peste un an de zile. Cred ca Sorin stie mai multe dar trebuie sa-l ajuti cu info. Nu-ti fie teama ptrca aici totul e anonim si confidential. Vezi ca mai sint raspunsuri pe forum la intrebarile tale.

BUN VENIT IN AMERICA SI NU TE LASA! SUCCES!

sorin
30.06.2005, 00:27
O firma sau companie din Statele Unite trebuie sa depuna o petitie de lucru la Serviciul de Imigrari (USCIS) in numele solicitantului de viza. Dupa ce petitia a fost aprobata, formularul I-797 Notice of Approval este trimis catre solicitant, pe care acesta il poate folosi pentru a solicita viza.

VIZE PENTRU OCUPATII DE SPECIALITATE
Legea privind Imigratia si Nationalitatea (INA) permite ca doar un anumit numar de vize pentru ocupatii de specialitate (tip H-1B) sa fie acordate in fiecare an. Munca depusa trebuie sa se incadreze in domenii ca arhitectura, inginerie, matematica, stiintele exacte, stiintele sociale, medicina si sanatate, educatie, afaceri, contabilitate, juridic, teologie si arte. Ambasada SUA nu poate asista solicitantul in gasirea unui loc de munca in Statele Unite.