PDA

Arată versiune întreagă : hello friends

anaroxi
27.06.2005, 11:11
Salut tuturor! Imi place sa am prieteni si acesta a fost motivul inscrierii mele la acest forum.

Sunt o fericita sotie si mamica a doi copii carora doresc sa le ofer un viitor mai bun. Daca se poate as dori sa emigrez impreuna cu toata familia in Canada.

Am 35 de ani, iar sotul meu 31. Copiii nostri, au 7 respectiv 6 ani. Am absolvit colegiul Universitar de Institutori specializarea Invatamant primar. Actualmente lucrez ca secretara cu o vechime de 3 ani in aceasta pofesie dar in campul muncii am o vechime de 17 ani. Sotul este tehnician electronist.

Va rog sa ma ajutati cu o evaluare a sanselor mele de emigrare in Canada. Multe si sincere multumiri.

Roxa
27.06.2005, 14:30
Doamna,

Ca sa va pot face o evaluare gratuita va rog sa completati forma on line de la www.carointernationalimmigration.ca
sau, sa trimiteti resume-ul dvs. si al sotului dvs. continind informatii detaliate pe adresa roxana@carointernationimmigration.ca

Regards,

ovex
28.06.2005, 04:35
Anaroxi,scrie te rog daca sotul tau are facultate,varsta lui,nivelul la limba franceza si engleza al vostru si daca aveti un prieten sau vreo ruda in Quebec.Numai asa se poate face un calcul al punctajului real,sau daca vrei sa-ti faci un calcul singura o poti face la adresa ptr. evaluare pe care o gasesti in Procedura emigrare in Quebec pas cu pas

Bine ai venit si mult noroc!

angeline
28.06.2005, 10:18
CEAU ANAROXI SI BAFTA !

anaroxi
29.06.2005, 04:22
smileys/smiley1.gifBuna Ovex. Iti multumesc pt urari.smileys/smiley32.gif

Cu putin mai multa atentie, observai ca varsta sotului meu era trecuta in mesajul meu, cat despre cunostintele noastre de Engleza respectiv Franceza, acestea sunt de diferite nivele si anume:

eu(anaroxi):-Engleza- nivel avansatsmileys/smiley9.gif

-Franceza- nivel mediusmileys/smiley9.gif

sotul -Engleza - nivel mediusmileys/smiley9.gif

- Franceza - incepatorsmileys/smiley9.gif