PDA

Arată versiune întreagă : sal as vrea si eu sa emigrez

claudiu
15.06.2005, 07:14
Cam de mult timp ma bate acest gand si sincer sa fiu nu prea am cunostinte cum las putea face sa devina real.
Sunt student in anul 3 la Politehnica si as vrea sa stiu da ar fi mai bine sa stau sa-mi termin studiile si sa incerc mai apoi sa plec.
Se puncteaza mai bine daca am studii superioare? smileys/smiley75.gif

Ekklesia
15.06.2005, 15:33
<DIV>Claudiu,</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>Pentru a migra in Australia ca si Independent Skilled Migrant trebuie sa nominalizezi o meserie in care de regula trebuie sa ai educatie si experinta sau foarte multa experienta, meserie care trebuie sa se regaseasca pe lista meseriilor deschise pentru migrare in Australia iar apoi aceasta trebuie evaluata de o agentie din Australia. Acesta este practic cel mai important si uneori dificil pas in procesul de migrare. </DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>Pe langa asta insa trebuie sa fii sub 45 de ani si sa obtii un minim 5 din 9 la IELTS, si sa acumulezi 120 de puncte necesare pentru a te califica sa obtii viza de rezidenta permanenta in Australia. In acesta sectiune pe forum vei gasi o multime de informatii referitoare la procesul de migrare. Pentru intrebari suplimentare nu ezita sa ma contactezi.</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>Ekklesia</DIV>
<DIV></DIV>

ram40andy
21.07.2005, 02:14
Care sunt costurile emigrarii?

Ekklesia
24.07.2005, 21:25
<DIV>
Care sunt costurile emigrarii? </DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>Hello Andy,</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>Costurile se impart in mai multe categorii dupa cum urmeaza:</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV>1. Taxa de viza -pentru Skilled Independent este AU$ 1935.</DIV>
<DIV>2. Taxa de evaluare a meseriei -de la agentie la agentie dar poate fi intre 300 -1000 AU$.</DIV>
<DIV>3. Costuri medicale -probabil te poti astepta la aproximativ AU$ 300.</DIV>
<DIV>4. Comision agent -variaza de la AU$ 2000 -AU$ 4000 in fucntie de complexitatea cazului. De regula plata se face in rate.</DIV>
<DIV></DIV>