PDA

Arată versiune întreagă : ajutati-ne

enia
06.06.2005, 02:38
sunt absolventa a facultatii de fizica, sunt inginer fizician dar ca vechime am 3 ani in invatamint si un an ca inginer operator date

sotul este absolvent al facultatii de sport si are 5 ani vechime in invatamint

intrebare?:

1) cine considerati ca trebuie sa fie aplicantul principal?

1) ce vechime se considera pt. mine avind in vedere ca nu am lucrat deloc ca inginer fizician?

sorin
06.06.2005, 03:58
Roxa sau Ovex iti pot raspunde la aceasta intrebare. Poti sa astepti pana iti vor raspunde, sau sa le trimiti email sau PM. smileys/smiley2.gif

ovex
06.06.2005, 04:32
Un raspuns exact se poate da doar daca mentionati exact:studiile(cati ani de facult.),varsta,nivel limba(franceza si engleza)ptr.fiecare in parte,copii,prieteni(rude) in Quebec.

Off topic:imi cer scuze daca am dezamagit dar am pus prea mult suflet.

Enia astept informatiile de la tine

sorin
06.06.2005, 04:38
Ovex, ma bucur ca ai revenit. smileys/smiley1.gifMulta lume poate beneficia de experienta ta si multi au sa-ti multumeasca pentru ajutorul acordat.

ovex
06.06.2005, 05:04
Ovex, ma bucur ca ai revenit. smileys/smiley1.gifMulta lume poate beneficia de experienta ta si multi au sa-ti multumeasca pentru ajutorul acordat.

Merci,Sorin. Eu sunt cel care am gresit prin atitudine,tu ai fost fair play,am avut o perioada mai grea dar lucrurile s-au asezat si eu zic ca va fi bine.& amp; nbsp; Ptr.ROXA :Imi cer scuze pentru tot si....smileys/smiley37.gifsmileys/smiley31.gif! Pe bune de acum in colo voi fi un smileys/smiley52.gif .&nbsp ; ; OK?

sorin
06.06.2005, 05:33
Excelent!!!! M-as bucura nespus ca toate rafuielile de pe acest forum sa se incheie asa. smileys/smiley1.gifMultumesc pentru contributia pe care o aduci la acest forum! smileys/smiley20.gif

ovex
06.06.2005, 07:36
Enia,in cazul in care vrei sa faci un calcul de punctaj,fara sa detaliezi celeamintite de mine mai sus,atunci apasa aici: