PDA

Arată versiune întreagă : Vreau in usa

alx_07
26.01.2009, 15:15
Buna tuturor,vreau sa plec din Romania si sa ma stabilesc in usa.:)

sorin
26.01.2009, 15:45
vreau sa plec din Romania si sa ma mut in Florida,Miami sau in New York,Manhattan.Situatia mea este putin mai complicata,adica:sunt casatorita(va urma un divort),am 2 copilasi,sunt studenta la ASE,si o afacere.va rog sa-mi raspundeti la urm. intrebari:1.cum se procedeaza cu viza de emigrare 2.dispun de resurse materiale(imi pot cumpara o proprietate, imi pot infiinta o firma?)..
Intre a vrea si a rezolva este ceva drum de parcurs. Momentan, cele mai mari posibilitati de a obtine rezidenta americana sunt prin loteria vizelor, viza de munca H1B pentru cei cu studii superioare care (dar nu obligatoriu) poate fi transformata in green card, casatorie (viza K1 sau K3). In rest, mai sunt probabil cateva situatii speciale.
Faptul ca dispui de resurse materiale te poate ajuta la obtinerea unei vize de turist, dar nu de emigrare. Exista totusi si viza de investitor care-ti ofera rezidenta in anumite conditii, dar trebuie sa investesti $1 milion.

shogunelu
26.01.2009, 16:14
Situatia mea...sunt casatorita,am 2 copilasi,sunt studenta la ASE,si o afacere...dispun de resurse materiale(imi pot cumpara o proprietate, imi pot infiinta o firma?)...uragane?(Florida).Va multumesc anticipat,si astept orice sugestie:-?..

alx, uragane sunt prin toata America, numai ca sunt economico-financiare, nu din alea care pun casele din carton la pamant...

Sugestia mea, termina-ti scoala, cultiva-ti afacerea, gestioneaza-ti resursele materiale si creste-ti copilasii in tara, ca-i mai bine...
Lasa America altora, acum mai mult decat oricand...

AdyC
26.01.2009, 16:29
uite aci imi permit sa il contrazic pe shogunelu.
situatia in america e diferita in functie de zona dpdv economic. Si e mai buna ca in Romania. Un somer in USA primeste si 1000 USD pe luna; ce face unul din romania?